آموزش آفلاین بازاریابی در اینستاگرام
درباره این دوره
آموزش آفلاین بازاریابی در اینستاگرام
آموزش آفلاین بازاریابی در اینستاگرام یکی از راههای افزایش مهارت در شبکه های اجتماعی است. اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین شبکههای اجتماعی به خصوص در ایران محسوب می شود که طبق آمار منتشر شده حدود ۸۰۰ میلیون کاربر به صورت فعال درآن فعالیت می کنند. .
به عنوان یکی از زیر شاخه های دیجیتال مارکتینگ و همچنین به عنوان یکی از مهارت های لازم برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی از طریق شبکه های اجتماعی، آموزش آن بسیار مورد توجه قرار گرفته است. با وجود استفاده افراد زیادی در اینستاگرام، آموزش اصولی آن نیاز به یادگیری دارد.
در حال حاضر اصلیترین روش ارتباط در دیجیتال مارکتینگ، شبکه های اجتماعی می باشد و اینستاگرام مارکتینگ یا بازاریابی اینستاگرام یکی از مهارت ها و ابزاری های لازم برای توسعه کسب و کارهای آنلاین می باشد.
آموزش آفلاین بازاریابی در اینستاگرام مناسب برای تمام صاحبان کسب و کارهای اینترنتی که میخواهند تعامل بهتری با مخاطبان خود داشته باشند، مفید خواهد بود.
سرفصلهای آموزش آفلاین بازاریابی در اینستاگرام:
- مثلث محتوایی
- آشنایی با مدل های محتوا
- مثال هایی از مدل محتوایی
- تکنیک نیچ در اینستاگرام، عامل رشد انفجاری
- خلق محتوای خلاق
- تکنیک های کاربردی نرم افزار camtasia برای ادیت فیلم
- تکنیک های طراحی کاورهای سریع و زیبا
- آشنایی با نرم افزار Adobe Photoshop
- آشنایی با نرم افزار Adobe illustrator
- بازاریابی محتوایی چیست؟
- انواع محتوای بصری
- انواع محتوای قدرتمند در بازاریابی
- داستان سرایی در بازاریابی محتوا
- چگونه تقویم محتوایی را مدیریت کنیم؟
- ویژگی یک محتوای خوب + ۱۰ ویژگی نویسنده ماهر
- بازنویسی محتوا چیست؟ + ۱۰ مزیت مهم
- تبلیغ محتوا چیست و چرا به آن نیاز دارید؟
- مدل Topic Cluster و مزایای استفاده از آن
- KPI های ضروری در محتوا
- پرسونای مخاطب چیست و چرا ضروری است؟
- چگونه تیم محتوا تشکیل دهیم؟
- نمونههای موفق بازاریابی محتوا در ایران و جهان
جهت کسب اطلاع بیشتر میتوانید از طریق لینک زیر با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید: