دوره فناوری اطلاعات سلامت

محبوب ترین ها
درحال رشد

تمام درس های فناوری اطلاعات سلامت

ما 8 دوره برای شما پیدا کردیم
مشاهده

آموزش آفلاین نرم افزار مایکروسافت ورد

متوسط

مایکروسافت ورد یا مایکروسافت آفیس ورد، از بهترین و پر …

آموزش آفلاین نرم افزار پرزی

متوسط

این روزها ساخت پرزنتیشن به یک کار کلیشه‌ای با پاورپوینت …

آموزش آفلاین نرم افزار مایکروسافت پاورپوینت

متوسط

آموزش نرم افزار مایکروسافت پاورپوینت مایکروسافت پاورپوینت یکی از بهترین …

دوره آموزشی مهارت های کاربردی فتوشاپ

همه سطح‌ها

احتمالا تا حالا شنیده اید که کسی بگوید: “این قطعا …

آموزش برنامه نویسی پایتون

1 درس
23.3 ساعت
متوسط

حتی اگر یک مبتدی کاملاً کامل باشید ، این دوره …

آنچه یاد خواهید گرفت
این دوره به شما کمک می کند تا به عنوان یک طراح وب برجسته باشید و به شما آموزش می دهد چگونه از استراتژی User Experience (UX) استفاده کنید که هر سایتی را که ایجاد می کنید مفید ، قابل استفاده و با ارزش می کند.
وب سایت خود را با استراتژی های UX بهبود ببخشید
استراتژی های UX را برای محتوا و طراحی سایت اعمال کنید
برای ارتقا the محتوای وب سایت خود ، از معماری اطلاعات مطلع شوید
بدانید که وب سایت شما چگونه باید به نظر برسد
یک وب سایت B2B ، یک وبلاگ B2C و یک سایت تجارت الکترونیکی طراحی و کدگذاری کنید

کارگاه آموزش فوتوشاپ

2 ساعت
همه سطح‌ها

کارگاه فتوشاپ آبان1401 – به صورت کاربردی و پروژه محور …

آنچه یاد خواهید گرفت
یک غذای مورد علاقه در خانه درست کنید
از هر غذای جدید به تنهایی خانگی لذت ببرید
زمان با کیفیت خود را بسازید

کارگاه ارتباط با بیمار

2 درس
21.5 ساعت
همه سطح‌ها

کارگاه ارتباط با بیمار ارتباط مستلزم انتقال اطلاعات از فرد …

آنچه یاد خواهید گرفت
آماده استفاده از دانش تازه به دست آمده خود در سازمان فعلی خود باشید.
برای خود و تجارت خود تصمیمات استراتژیک آگاهانه بگیرید.
رایگان

کارگاه دو روزه طراحی پوستر

18.8 ساعت
همه سطح‌ها

آموزش طراحی پوستر در دو جلسه     تاریخ برگزاری: …

آنچه یاد خواهید گرفت
از نظرسنجی های یکباره مشتری رضایت گرفته تا نظرسنجی های ردیابی برند که به طور مداوم انجام می شود ، اطلاعاتی را فراهم می کنند که بازاریابان برای درک چگونگی مشاهده محصولات ، خدمات و مارک هایشان توسط مصرف کنندگان نیاز دارند.
در روش های تحلیلی برای داده های نظرسنجی ، فراگیران آماری با روش های تثبیت شده برای تبدیل پاسخ های نظرسنجی به بینش هایی که می توانند تصمیمات بازاریابی را پشتیبانی کنند ، آشنا می شوند.
تکنیک های مورد بحث شامل تجزیه و تحلیل عامل ، تجزیه و تحلیل خوشه ای ، تجزیه و تحلیل تفکیک و مقیاس گذاری چند بعدی است.
فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد سفارش ، بکشید و رها کنید.
  • عکس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • موجودی
  • افزودن به سبد خرید
  • توضیحات
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • تنظیمات بیشتر
  • نویسنده
  • قسمت
  • زبان
Click outside to hide the comparison bar
مقایسه